stupidity to the max

p kenduri kawin kat bangi,uya umi anis anta sampai airport klia,ingat nak amik nas tp nas x jd balik,flight dr tganu penuh hhhahha padan,,balik penang tiket pukul 6 ptg.da sampai airport baru perasan kunci bilik tetinggal.cuak gler nak mampus dah. msg sha, sha tk balik lagi.macam harammm..lame gler cuti budak tu. pastu sampai penang, duduk kat airport sampai pagi.dari pukul 7 malam sampai 7 pagi. mase dalam flight jari terluka darah mencurah2. masa stay kat airport,terrcirit birit pulak. layan internet dengan Carina My Angel yg sudi menemani kebosanan gua. pukul 4 tido atas kerusi urut yg berbesi2 tu.pukul 5 terbangun,tengok orang sekeliling yg sama tido dengan gua sume dah lesap. orang pulak berduyyun2 lalu depan gua masa gua tengah tido. malu gler babun tah macam mane rupe eh orang tengok gua mase tido.tenganga dah konfem. pastu pukul 5 terjaga,sebab nak berak. lepas berak p coffee bean.bajet nak breakfast situ. sekali amik kau satu waffler harge rm20. seriously orang bodoh tahap taik je makan kat situ haha. pastu behijrah ke macdonald! mkn chicken muffin with egg pejadah. pukul 8 tunggu bas. pukul 9 sampai usm .pi ofis saujana pinjam kunci bilik.sehari rm3. ok lah..nasib baik aku x g gurun nak p amik kunci hahah x ke bodoh giler

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

